Sedinta foto familie G.

    In urma cu cateva zile am avut parte de o sedinta foto de familie, ce pur si simplu m-a distrat copios.
    In varsta de doar 3 ani si ceva, aproape 4 ani,  A. un copil superb si-a aratat inclinatiile spre modeling. Desi la inceput timida, si cam agitata, in cele din urma a colaborat, iar rezultatul il puteti vedea si voi. Veniti la studioul nostru dintr-o recomandare, familia Gusel a avut parte de o experienta frumoasa alaturi de noi. Ne-am distrat, ne-am certat, ne-am jucat, ne-am si luat la bataie ( tatal si fotograful au incasat cele mai multe lovituri de la fotomdelul nostru). Toate acestea pentru a putea obtine niste imagini care peste ani vor starni amintiri, si nu doar parintilor ci si mie, fotografului, deoarece A. mi-a spus ca sunt frumos, ma calarit si m-a si batut. Toate acestea s-au intamplat in timpul sedintei foto pentru familie si mai ales pentru copil :D
Iti multumesc A. ca ai trezit copilul din mine si iti multumesc ca te-ai jucat cu mine !!!

*Acestea sunt fotografiile preview, sunt la rezolutie mica pentru a nu fi copiate si utilizate in alte scopuri, precum sedinta foto contine un numar de 300 fotografii, acestea sunt doar o foarte scurta selectie. 



7 comentarii: