Sedinta foto Med.

   A fost prima sedinta foto contractata de catre o persoana din afara Romaniei. Ce e drept cu emotii, nu pentru partea foto, ci din cauza comunicarii realizate in 3 limbi contopite in una inteleasa doar de noi :)) am reusit sa obtin ce isi dorea Med.
  De asemenea a fost prima data in viata mea cand am mers la cumparaturi alaturi de un client ( mai nou amic) pentru ca mi s-a solicitat, si i-am oferit consiliere in alegerea tinutelor pentru sedinta foto. Ceea ce a iesit puteti vedea in continuare din imagini. Tot ceea ce va pot spune este faptul ca si celor din Franta le place tuica, au auzit de Inna, Alexandra Stan si Ozone, insa nu au o imagine foarte buna despre Romani, asta pana sa vina aici, cel putin asta am inteles de la Med.






  In cele ce urmeaza va prezint imaginile obtinute la sedinta foto si cu siguranta vor mai urma...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu