Sedinta foto cuplu Raluca & Ciprian

   Anul trecut, intr-o dupamiaza in care am gasit timp intre editarea a 2 nunti, am iesit si am facut o sedinta foto cu doua persoane dragi sufletului meu. Am primit o mana importanta de a jutor si din partea  Oanei P. careia ii multumesc inca odata si o sfatuiesc sa investeasca cat mai mult in fotografie pentru ca are ochi bun.

Acum sa ne cunoastem personajele. 
    Pe Raluca cu siguranta o  veti recunoaste daca imi urmariti munca pentru ca este un client fidel care nu lasa sa treaca un an fara cel putin 2 sedinte foto.  
    Ciprian este nou in fata camerei, insa am observat ca ii place sa fie fotgrafiat, ca apoi na vorba aceea cine se aseamana se aduna :D 
     
    Raluca mi-a marturisit de mult ca isi doreste o sedinta foto pe malul unui lac, iar acum a fost ocazia potrivita, o zi calduroasa, in care majoritatea oamenilor erau ori la gratar, ori cei mai putin fericiti la munca :)) ca si mine de alt fel, si uite asa ne-am apucat de treaba.
    Ne-am distrat noi cat ne-am distrat pana ne-am spriat ca vin teroristii... Fiind pe langa aeroportul din Iasi au inceput sa treaca in coloana vreo 7 masini de la Smurd ... Erau doua variante ori se prabuseste un avion, ori a doua variata se prabusesc mai multe avioane :)). Oricum am fost entuziasmati pentru ca daca s-ar fi intamplat asa ceva am fi avut parte de un fundal unic pentru fotografii, fum, foc, pompieri, padure, sosea, Nicusor .. Cat e gluma e gluma insa bine ca nu s-a intamplat nimic, astfel pot impartasi cu vi aceasta poveste si rezultatul sedintei foto cu acest cuplu drag mie :D    

















    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu